fredag 1 maj 2009

Semester planering

Snart snart, bokade Stockholms lägenhet veckan innan midsommar.
Ester ska få åka tåg. Gå på skansen, grönan, äta gott och mysa bara hon och jag.

1 maj idag vad ska man klaga på . Vad ska stå på min flagga.
Låter säkert hur själviskt som helst, men just nu kan jag inte klaga på nått.
Tycker väl inte det är bra med alla nedskärningar i den offentliga sektorn.
Men tvivlar på att de har de bättre på Gaza remsan. Konstiga perspektiv vi har ibland.

Spelade nått konstigt självinsikts spel i Åre.

jag var förutsägbar, ej harmonisk, sökte ingen mening och lat. Håller väl inte med egentligen men man är väldigt olika med olika människor.
Sen var jag en bra pappa , ärlig, öppen,glad och hjälpsam så det var väl inte dåligt.

Imorgon hämtas älsklingen. Iväg till Stefan och Anneli och fira födelse dag. Lördag ska man till mamma och pappa för grillning. De ska få ge ester sitt påsk ägg. Dom har haft dåligt samvete för det och de ska nog ha det ochså.

Dejt till veckan ska bli av lovar det. Har faktiskt bara varit på 1 dejt nykter sen skolan typ. Henne vart jag ihop med i 4 år så vi får väl se.
Fika är det vuxet? eller ska man dricka vin?

Inga kommentarer: