lördag 2 maj 2009

Happy people never fantasize




Lite modern 80 alltid roligt.


Var hos Stefan och Anneli idag känner mig inte riktigt bekväm.

Vet inte vart jag är det egentligen just nu. Springer på Oscar och yrar när man är på krogen. Träffar en massa och gör allt tok. Allt man kan göra


Måste väl snart landa, försöker verkligen. Men vet inte riktigt hur man gör.

Träffade exet i lek parken. Det ska ju vara hon och jag. Känns ju som så när vi ser varann.

Vet ju exakt vad hon tänker på hur hon mår ...............etc


Ibland rätt så ofta går man ner nått pinnhål. Det är väl helt normalt men jobbigt.Man kan ju inte förlita sig på att någon ska fixa det åt en. Men man orkar ju inte lägga det på andra jämt heller.

Terror


Känns som en chansning att dejta någon nu. Hur ska man komma ifrån att bara såra någon igen.Verkar vara hur bra som helst på det. Kanske måste man få göra det ochså.Men man mår ju inte bättre av det.


Får för mig att Ester har det roligare hos mamma. 2 pojkar hon kan leka med och annat.Vet att det är skitsnack men känslan är inge rolig.

1 kommentar:

Viktoria sa...

Barn behöver inte ha roligt hela tiden. Det är att bli sedd och få känna trygghet och kärlek.
Du är en fantastisk pappa, å vad jag kan se så myser Ester när hon får vara med sin pappa.