tisdag 19 maj 2009

monday


Nu kollar dom hus roligt.

Fan vad dålig jag är på sånt här.Funderar på skolor och allt annat tjafs. Ska se allt som är bra för Ester. Låter som en gnällig kille igen, men ska inte vara det. Första gången det slås emot en så känns det sådär. Bara så ni vet!!


Esters bästa är mitt bästa. Men mår jag bra mår Ester bra. Det är både och det där.Ska inte ta ut nått i förskott Älskar gumman så mycke så hoppas huset var hur bra som helst.

Vill ingen köpa hus med mig? Kanske kommer nån snart. Ska börja leta själv kanske.;)

surr snurr bara babblar.


Lägger mig och badar med en vinare istället

1 kommentar:

Viktoria sa...

ÅÅÅåååå... jag förstår att du känner dig vilsen. Jag lider med dig.
Men du kan vara lugn din dag kommer , och vem vet då kanske det är ombytta roller, att vara först kanske inte alltid är bäst. Men vi får hoppas att allt blir bra.

Kramar Viktoria