måndag 11 maj 2009

Bra nog


Tänk om man någon dag skulle vakna upp och bara berätta allt.

Ni tycker nog att jag berättar mycket. Men ändå är det ju bara saker i kanten av det man håller på med. Eller att det man säger är så, tror att det skulle vara totalt kaos om man berättade allt.


I en liten stad får man höra saker jämt jämnt. M sa att J sa att jag var med J mer än han trodde.

Jag har inte varit hemlig med nått. M berättade idag att om jag skulle gått ut idag skulle inte han gått ut.

Sen kommer allt från Exet tänk om du kunde vara tyst nångång.


J mitt hjärta jag tycker om dig , vet att du tycker om mig.

Hopppas att allt ,blir som du vill , precis allt som du vill.

Annars ordnar jag det.vampyrer får oftast det.


Skulle vilja varit....

och skulle vilja gjort....


lill fia kom ta mig när du vill....


2 kommentarer:

Viktoria sa...

Snacka om att tala i gåtor.
Fattar ingenting av dagens blogg.
Men det kanske inte är meningen.
Men spännande är det , man får försöka att klura ut vad du menar.

disco sa...

Är nog bara en person som förstår det där. Om ens hon.