lördag 9 maj 2009

Lite bakis faktiskt.



Idag fyller ossisan 2. Vad ska man köpa en utlands resa till sig själv kanske. Tror jag och Ester skulle behöva det bada mysa och tok busa.

Vi får väl se hur halvdejten gick ;) Det är väl både och det där.

Närå hon är hur ........... som helst. Rolig och trevlig fortsätter dejtandet till veckan tror jag.

Ska kanske ut till Stefan ikväll men vädret lockar ej till grillning. Vädret lockar inte till nått. Men råkade säga till Ester att vi ska kanske och kanske är ju inte ett ord små barn kan.

Det ringde inatt. Säger som en tjej sagt om mig -uffa han har glömt tupén hemma.Inte var det nån jag ville skulle träffa mig int usch..hej hej talk to me.

Men hon är fin på sitt sätt. Men jag orkade inte prata helt enkelt.

snart ner på stan och en fika med exet kanske

2 kommentarer:

Mariana sa...

olala, roligt med blogg, tusen tack för det fina kortet du skickade, hmmmm eller inte :-) , kram på dig clownen!

Viktoria sa...

Skriv mera , mera , mera