måndag 27 april 2009

Åre 2009


Fantastisk vecka lite dyr bara.


Veckans roligaste kommentarer och händelser.


5 Trivial pursiute Fråga vilken räkning inom boxningen kom ..... "han" ... på 70-talet.

Svar jag 12. Rätt svar är väl 10 idiot.


4 Maria vill ha en doctor drodd haha Hon menar laphroaig underbart.


3 Jonas tycker strippsen är osmaklig på Supper.

Servitören har serverat oss afrikanska rötter och förklarat det.


2 Maria åker iväg ensam i WM 8 liften och ser ytterst förvirrad ut.


1 Terror , lite både och, och Granströms hiss tant.


jobbigast var magsjukan + slagsmålet vi fick se. Inte roligt att behöva sitta med okända människor och vänta på poliser och ambulanser. Tror och hoppas att det gick bra. Det första riktigt stora slagsmålet jag sett i hela mitt liv. Hoppas inte att få uppleva det igen.
Fint väder mycke snowboard lite lagom med dricka underbart sällskap.
Nu ser man fram emot Gagnef med samma sällskap.
ps Ester sa till exets nya killes mamma- att jag åkt till Åre för att jaga tjejer, helt fantastiskt

1 kommentar:

Viktoria sa...

Men skriv oftare, jag tittar varje dag, tycker att du skriver kul.

Kram Viktoria