söndag 19 april 2009

Val


Vad gör vi våra val på för grunder och vem säger att det är rätt. Hur kan man fråga varann om råd och vem bestämmer att mina råd är värd att lyssna på. Tänk att deras beslut kan tas på grund av mina fel beslut eller rätta beslut. Man blir så rädd att ge råd och rädd att inte göra det. Lyssna ska man vara bra på, lyssna ska man kunna. Det är bara för att man låter vettig.


Egentligen kan man inte säga alls vad man tycker och tänker. Det är inte många människor man kan göra det åt. Sen mitt upp i alla funderingar och allt som händer. Får man höra om en kompis fru som har fått cancer. Jaha vad fan innebär det då. För henne och han slås väl allt .... inte fan ska det vara så.


Tycker ändå att du skulle skitit i att flytta.


önskan nr 1

Ester hoppas du får ett fantastiskt liv. Har du ett lika roligt som mig så är det jätte roligt.

nr 2 Bli frisk kvinna och forsätt vara en så bra mamma som alla säger.


längtan till åre gagnef och nu en sista minuten med mina favvisar (som kommer reda upp sitt shit) till hösten.




Inga kommentarer: