onsdag 15 april 2009

Mys



Vi fick till en lite dejt, vi hann med oss. Vad glad man kan vara för små saker.


Man fick hålla i hatten så att man inte vart kär. Men sånt är ju skitenkelt att styra;)


Nu har hon flyttat till stockholm, tror hon kommer passa jätte bra där. Funderar om man kommer åka ner och hälsa på?


Tror nog att Ester kommer med till Stockholm när jag åker. Så då löser det där tankarna sig själv.




Bara så att du vet så tycker jag faktiskt om dig.


Blir glad bara jag ser kort på dig eller tänker på dig.


Ett litet steg för att glömma exet tack för det.




Är nog lite instabil i mina kärleks tankar, men roligt ibland.


Har dejt med en annan tjej imorgon, fika tror jag?


En Uppsala tjej som knappt känner någon här uppe, skit bra. Inte buksvåger med någon.






Sen Åre 3 dagar kvar. Det har gått lite väl mycket pengar på slutet. Men det kommer nya nästa månad.




förberedelser inför




idag tvätt klippning.


imorgon jobb och Ester mys


Fredag Ester mys


Lördag bolaget Ester mys

1 kommentar:

Viktoria sa...

Du med dina damer,,,,,,,jag fattar inte hur du lyckas hela tiden.
Men jag är glad för din skull.
Passa på att leva.
Tjohooooo!!!!!!