fredag 31 juli 2009

Tror jag ska vara sur idag.


Släpper man verkligen iväg en kompis ensam med en husvagn efter sig. 30 mil efter att man har festat 3 dagar tillsammans. Jag tror inte jag hade gjort det men jag vet inte? Jag har gjort så mycket dumt så det tvivlar jag inte på.


Känns som om jag ska bli lite hemlig nu och låta alla vara. Kommer kanske inte lyckas men det första jag ska göra är.... Det märks nog rätt så fort.


Sen har jag haft långa samtal med en kompis skit länge. Nu när det vänder då fan får man inte tag i hon surt. Du vet säkert. Jag behöver ochså.


Lite roligt kan vi ju ha. Ester tog simborgarmärket. Jag var inte med men tack Magnus, ja man blir stolt. Tack för blomman igen synd att man kan bli sjuk för sånt.


kram och love till er alla syns sen.

Inga kommentarer: