onsdag 29 juli 2009

Tankar och efterfunderingar.


Gagnef 2009.


Jaså, fy, och hurra. Fy igen och spy. Hade otroligt roligt drog en husvagn ner men sov i tält.

Det är väldigt upp och ner i huvudet nu. Men fantastiskt roligt hade jag. En riktig festivalhelg med regn,sol, sprit och mys.


En vardags vecka i lidande är nu framför mig. Har ju fortfarande semester men mår pyton, nu tisdag fascinerande Har haft 2 jättebra dagar med Ester och det underlättar ju allt.

Idag lunch på Lörudden oj vad mysig. Imorgon bad och fiske. Ska ta med henne till mitt barndomsvatten där pappa och jag alltid var. Grilla och mysa har lust att tälta egentligen. Men vi får se.


VILL till Borås men fy vad dyrt ett tåg kan vara och vad tiderna passar dåligt. Så helgen tillbringas nog i Östersund. På hotell med en tjejkompis skulle vara jätte roligt. VILL se Bob Hund...... där ser ni vad kluven jag är. Slutar väl på + 30 och Vindhem. Har inte Ester i helgen.


Hoppas att huset blir bra:)
Bilden visar hur jag ser fotboll de senaste matcherna. Från ett tak med grillning och vittvin.

1 kommentar:

majsen sa...

tycker du skall aka till Boras jag

ser verkligen ut att vara trevligt att titta pa fotboll darifran :-)

M i NY