söndag 12 juli 2009

80-tal


Vad fantastiskt vacker du va i går kicki. Tomas ska skatta sig lycklig. Det vet jag att han är ochså:). 80 tals outfittar måste komma igen hårdare tjejerna är så djävla coola i det. Vi killar är inte lika. Pirat byxor och långrock skjut mig.


Tack för igår har sällan skratta så mycket Många minnen. Men var vi faktiskt ihop vem gjorde slut då. Jag kommer inte ihåg det. Sen ville jag faktiskt prata med U hoppas du förstår det. Tycker du är så otrolig snygg så det spritter i hela.... Ingela vill väl men det är inte alltid man träffar rätt:).


veckans lista


5 AK bara för att du är bäst

4 A roligt att lära känna en vettig människa

3 LL för att du verka vara rolig fortfarande

2 M tack för blommoran sen vill jag snart hångla upp dig

1 U jaaaaa usch vad fin du är, hjälp mig

2 kommentarer:

Lisa sa...

Visst är hon en vacker donna min Kicki, jag skattar mig lika lycklig som Thomas. Om det är ok?

Kram Lisan

Kicki sa...

Gulliga du!