torsdag 2 juli 2009

Lite fundersam


Om man tar Jonas uttryck att allt kommer tillbaks. Hur länge får man då sona för sina synder. Är det resten av livet. Någon gång skulle man vilja sätta sig ner och berätta allt för nån dåre.

Tror den dåren skulle bli en större dåre. Kommer nog att få det snart ......


Sen är ju väldigt många så mycket bättre det är ju skönt.


Men glad och överlycklig med gumman är jag. Haft en jätte bra dag på berga med M och barna så roligt så. Ester växer bara mer och mer i mina ögon ska sägas. Sen Biteline middag och nu björnbröder mens pappa bloggar.


Veckans lista funderingar.


5 Ensam pappa karuseller Stockholm bad mys tjafs och tillrättavisningar.


4 Ålder och livssituation, snart 40 och bor i en 2:A säger väl allt.


3 25 åringarna lättar upp sinnet.


2 Felen man gör VARFÖR är det inte bara att sluta.


1 Vart ska Ester gå i skola och hur tänker man!!!!!!!!

1 kommentar:

Lena L sa...

Hej!
Jag kan vara din dåre, jag kan vara redigt knäpp redan nu...=) jag skulle behöva en egen dåre att berätta allt för, det finns ju ingen annan än jag som vet precis allt om mig, undrar om du kan vara min dåre?