fredag 10 juli 2009

Lite regn ångest.

Tycker att det är mycke nu. Är det jag som strular till det ,,,,.... förmodligen.
Hon och han, han och hon.Finns det inte några fina snälla bra singel tjejer kvar. Allt kommer tillbaks. Terror Jonas.

Haft en så sjukt jobbig vecka på jobbet, även där kommer allt tillbaks. Sprungit omkring så att fötterna svällt. Slagit i smalbenet skurit mig i handen. Slog i huvudet pajas maskin.

Ska på bio imorgon på ice age 3 med lill fia. Sen blir det mys för hela slanten. Lämnar tillbaks till AK redan på lördag konstigt men så blir det.
Ska då träffa Johan,Ingela och Andreá gamla kompisar från förr. Oj vad roligt det var nog helt ärlig 15 år sen vi gjorde nått. Undra om tjejerna har svartrockar kläderna på.

Har nog kommit till insikt att det ska vara så här ett tag nu.
Senaste roliga saker man gör.

Handlade ett 10 pack kondomer + 8 Red Bull på Ica. Undra vad lilla 20 åringen funderade på vad jag skulle göra.

Drog ner tröjan på tjejen jag var ut med på dansgolvet. ojojoj

Det är både och det där.

Veckans låt Moby mistake, fantastisk låt.
Syns på Oscar nedre baren på lördag, bjuder på första drinken.

1 kommentar:

Kicki sa...

Jag kommer att stå där och vänta på den drinken!
Du är en skön snubbe du petri, vet du det... hahahaha...
Och nu kan jag kommentera bloggen. Tjohooo!