torsdag 28 januari 2010

http://depechemode.tv/2007/media.asp?type=vconcerthalle&conc=bbc1986

1986 såg jag dom första gången. Undrar om det blir sista nu till helgen. jag har lite svårt att komma ihåg vilka vi var som åkte. Det är ju som sagt ett tag sen.Tycker att dom ska köra samma spellista. Skulle dansa ihjäl mig då.

Snön vräker ner, mys och jobbigt. Ester var till och med rädd när vi for från squashen idag, ikväll vill säga. Imorgon blir det hela konkarongen som min mamma säger . Badhus, dansskola och lek i snön. Kort sväng jag har henne nu, jobbigt. Det blir ju roligt att fara till Stockholm.
Min mamma går i pension till veckan. Skiljer bara 21 år mellan oss. Det är mindre än när jag var på depeche första gången.
Jag har en hemlis som man bara vill berätta , prat prat.

Ester ska börja 6 års snart men vart.???? skit tider vi har på våra jobb. Det kan aldrig vara riktigt bra. Får flytta till skogen.

1 kommentar:

Viktoria sa...

men åååå ... vad nyfiken jag blir på hemlisen.....