lördag 9 januari 2010

fantastiskt

Just det här med en blogg trodde faktiskt inte jag skulle slå så här.
Jag mår bra, jag är inte kär och mina kompisar är normal.

Snart ska jag skriva en bok när allt syns i sitt rätta ljus.Ex skrev ett liten satus som hugg rakt in igen. Så långt har jag kommit i min bearbetning. Många som tror saker, många som vet. Tycker jag är jättebra, skönt för er.

http://open.spotify.com/track/1caeNKaXZzm5BGuVIOargV
Jag vet inte vem jag är . Men jag vet att jag är din.
Du slår sönder min värld när du vill. En makt som du kan ha med dig.

1 kommentar:

Jennie-Ann sa...

Slå hårt har DU gjort!!
Jag var verkligen helt säker på att DU va kär,, IMIG::: å att dina kompisar var helt Onormal... vilka hänger du med:???
Kram PÅre....
Varför ska du starta massa bränder... med en bok, Släck de istället.. Större "Utmaning"

Jag vet inte heller vem du är, förutom normalt konstig!
Ingen makt för den svage.

Tack för 10 till, trevliga minuter.