lördag 16 januari 2010

Com hem

Har haft en fantastiskt konstig dialog med com hem. Jag har haft ett medium paket+ årskortet + canal plus och viasat sport. Har nog haft det ca 1 1/2 år. Provade att ringa och säga upp årskortet och canal +. Kunde inte göra det förren i maj tror jag kvinnan sa. Medium paket sas upp på en gång. Ringer igen för att se att det andra var uppsagt. Får svaret att det inte var det. Säger upp en andra gång.
Då ringer helt plötsligt telefon i förrgår. En kvinna frågar om jag vill ha com hem medium för ett bra pris. Beställer med henne. Får hem en ny box. Jag har nu medium + Viasat fotboll för 59kr månaden. Förrut betalade jag 700kr, bra deal.
Ester hoppade upp en grupp till på simningen. Går nu Mini-teknik 2 tror hon får börja tävla snart. Sjukt.

http://www.youtube.com/watch?v=VPgHbt0ODr4

Roligare videon förr.
Bokade hotell när jag ska ner på Depeche. Fy vad skönt ska moijsa själv. Kanske:)

Inga kommentarer: