onsdag 21 oktober 2009

kontaktannons




Är en kille i sina bästa år. Eller var i sina bästa år. Nä tar tillbaks det, försöker vara i sina bästa år.Bor i en fin läga i ett fint område. Lugnt och skönt om ni nu vill ha det. Kan fixa bättre om ni vill.Har fina händer och inte rädd för att ta i.Både i trä och kropp. Kroppar tycker jag om, men trä också. Luras inte så ofta och tar hand om dom jag tycker om.Tjänar tillräckligt för att leva låtsas livet. Gör det man vill och har roligt. kanske vilja resa lite mer. Kanske vi kan göra det.






Love love.


Duktig på att.


Överdriva,ljuga,flörtas,mysa,leva,kramas,umgås,jobbet,barn,renovera,läsa,ge komplimanger,mena saker,känna,laga mat,köpa secondhand,fotboll,slalom,svampplocknig,köra bil,dricka,bra musiksmak,prata och tycka om dom jag älskar.




Terror


dålig på att


Tyst,flörtas,tänka,dricka,spara,mena,svartis,hålla fast,tänja gränser, trogen och framförallt se mina svaga sidor.




Men är den bästa pappan och den bästa kompisen jag just nu kan vara.Så alla andar som kommer ivägen tyvärr är jag bara sån. Älskar er också men kanske inte har orken.


Fyllekort ska ni ha, har jag lämnat ut fyllekort, på mina kompisar - Så som min käraste ex världens bästa mamma sagt. -då kan du visa dina också.

Ett kort på Ester också bara för att jämna ut lite.


2 kommentarer:

majsen sa...

Wunderbar mannen :-) alltid lika arlig och varm, man ar verkligen forunnad att ha en kamrat som du

Viktoria sa...

Innstämmer med föregående talare.