torsdag 1 oktober 2009

Låtsas liv


Är ett låtsas liv nått att eftersträva. Ska man vara nått, helst i ett förhållande man inte är. Jag kan må skit ibland . Har alltid pratat med allt och alla som jag varit med.Man ska prata med varann pajasar. Är trött på att höra om allt. prata på ni . Jag är trulig,löjlig, och bara trött.


Mina lyckliga dagar, jag söker är.


Ester frågar mig saker jag inte kan svara på. Jag vill kunna svara.

Ester vill ha hus. Jag vill ha hus.

Ester vill åka till Usa. Jag vill också flyga någonstans.


Ska nog sluta fokusera på mig. Men vet att jag inte gör det heller. Men nått man tror är viktigt kanske inte är det. Så som Lisa sa -syrran har slutat fråga nu.Min mamma med men det tog 1 år bara.
Sen kan jag säga till alla som inte tror mig.Jag är SNÄLL om ni förtjänar det.

Inga kommentarer: