tisdag 6 oktober 2009

Barnmat


Har ett ex som frågar om recept.Läser väl aldrig recept men ser kock program ca 2 timmar om dagen minst.


Kyckling lasagne kan ni få av mig.


Smörj formen med rikligt av olivolja salta lite..

Finfördela färdiggrillad kyckling lite tomater lägg i botten.

Lite ädelost också.

Ett lager lasagne plattor.

Sparris, mer tomater plus västerbotten.

Ett lager lasagne plattor.

Kyckling kryddor efter behag.

Mozzarelaost, västerbotten grädde.


Helst ska sista lagret ost sås vara kokad med grädden och västerbotten.


In i ugnen ca 25 min sen. Sen ska den vila 20 min. Ta då ett eller flera glas vin. Alt lek med barnen.Detta är faktiskt en barn rätt dom älskar den och det gör vuxna också.

1 kommentar:

Joanna sa...

Bra! Då ska jag laga en god middag till min karl i helgen!