fredag 9 oktober 2009

Bus bus.




Hade skrivit ett skit bra inlägg om porr, sex och ondbråd död. Då låste sig datorn.


Har nog aldrig skrivit om porr.Känns nog konstigt eftersom man ändå har intresserat sig av porr sen typ 15 års ålder.Låg i våran vind och tittade i en nudist tidning från typ 60 talet och gjorde det man kan göra med en sån. Harmlöst men spännande då. Nu är ju porren eller naket överallt. Bra ibland men nu när man är förälder lite mindre bra, Jag ser porr och kan inte hymla om nått annat. Men kan ju villigt erkänna att den sista industrin jag skulle vilja se Ester i är ju den.




Byter ämne nu. Ska ha fest på lördag är det någon som vill komma så ring. Ska ha rustik Italiensk mat röttvin och öl. Frågade L hon kunde inte "ville inte" bajs. Bara Sverige vinner så.


Party låt nr 1






Veckan har varit lysande. Jobbet har gått bra. Vann på squashen idag. Börjat läsa kemin. Har ett fantastiskt barn. Börjar gå ner i vikt. Har hittat 5 fina t-shirts denna vecka. Hittat ny musik. Hittat mera svamp.Ser fram emot lördagen, kanske träffar Nina Hartly då;) lite milf kan man aldrig må dåligt av.
Vill att min vampyr flyttar hem snart. Dricker vin och lyssnar på musik. Men känner mig naken.

1 kommentar:

Viktoria sa...

Jag kan bara instämma om porren.
Jag vill komma på festen........
Men tyvärr så har vi främmande denna helg , annars så hade jag naturligtvis kommit. Men jag hade velat ha sprit i så fall.
Det är på tok för lite sprit här i Kanada, har inte druckit på ett år nu.

Fru Walterstad