fredag 4 mars 2011

Jenny

Lilla fröken Jenny är tvåa på listan.
Vi satt ofta på privé ,första gången vi träffades var där.
Tror jag? En tjej med ett fantastiskt hjärta hela hela tiden.
Min mamma älskar dig , hon tycker verkligen om dig. Tittar på kort ibland. Våran lilla familj små katter och för mycket jobb. Vi försökte faktiskt, lite för unga bara.
Ser tillbaks på drömmarna som vi kanske inte hade. Det sjuka är att jag ibland tror att du hade?
Hoppas för guds skull att du inte hade det? Förlåt isåfall.
Första gången vi satt på Privé så var Nygge boven hatade han. ;)
Nu älskar jag han.
Livet är så, vi krockar och slår i varann.
Jag och Jenny tycker om varann som kompisar, vi kommer aldrig sluta med det.
Jag hoppas att allt kommer att lösa sig för henne.
Och att Ronnie som hon älskar, tar hand om henne för att det är hon värd.

Cure,jag slicka hon bara,röka vid brevlådan,små små högtalare,Lillsyrran , Mamma dansar

Kram och allt löser sig.

Inga kommentarer: