söndag 27 mars 2011

lista

jag ska lista mina dummaste kommentarer.
Med förklaringar.

5
Jag fick en förfrågan av en tjejkompis som jag tyckte var väldigt fin. Om att vi skulle dela lägenhet. Svaret från mig va att javisst men hon behövde inte sova i soffan. Det extra rummet kunde vi ha till lek och att hon kunde sova hos mig istället.

4
Jag hade än en gång varit otrogen och vart ställd mot väggen.
Svaret jag gav va att jag slickade hon bara....
Å va bra va.

3
Ifrån förra helgen får ni en jättedålig mening och ångest.
Nä du får inte ringa tycker du surrar för mycket , maila istället.
Idiot

2
På festival...
Kolla där borta står tre killar ska vi fråga om dom ska vara med...
Jag fick inte vara med.

1
Till min bästa tjej.
Du tycker bara synd om dig själv. Tänk på mig någongång.


Dom sämsta meningar jag fått tillbaks.

3
Jag ska aldrig ligga med en kille igen.

2
Nä nu får du ta och klä på dig , min kille kommer hem snart.
-Där var jag lite småkär, hade ingen aning om att hon hade kille.

1
Jag tycker helt enkelt inte om dig. Tycker du är ful.
-Efter två timmars dans och ett helt annat intryck från mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

*fnissar* men herreguud! Ibland undrar jag hur du tänker...
/L

Carola sa...

Hahahaha!!!