måndag 7 februari 2011

musiken

Vissa människor hör verkligen inte musiken.
Kan inte få för mig att sätta mig ner och se melodifestivalen. Får tammetusan panik....
riktig riktigt ååå riktigt,
Men med Ak och andra tjejer har jag suttit där och nickat.
Ja visst är Jan Johansson bra vilka melodier.
Någonstans skulle jag vilja ställa mig på avstånd se mig själv och mitt liv.
Det skulle både vara så fantastiskt djävla tråkigt och väldigt underhållande.
Depeche Mode – Master And Servant (Single Version)

Min dag idag Ying och Yang och ett djävla jobbande.
Sen är dagen inte slut heller.

ps sen tycker inte AK om melodifestivalen.

2 kommentarer:

Mariana sa...

Jag tycker om melodifestivalen :-) tycker inte du om mig nu? :-) , fantastiskt surr igår, du är rolig combo! kram

disco sa...

Nä jag tycker om dig <3