lördag 26 februari 2011

kvinnor

Tänker göra en lista för och kvinnor som betyder och har betytt väldigt mycket för mig.
Kanske en historia.
Kanske inte en lista men en förklaring vem jag är och hur jag hamnat här.
Angelika en mörk skönhet , en fantastisk liten fröken.
Hon är lite yngre än mig. jag älskade verkligen henne. Gör det ibland fortfarande vet ni vad jag menar då.
Vi tyckte om att ta långa promenader. Haha nu skulle man bara vilja ligga.
Vi gick upp på norraberget upp för trappen och satt och surrade ,solade och mös.
Sen satt vi på ditt flickrum och myste lyssnade på the the och bara vart kär.
Idioten lars-petri vaknade där någonstans , lite svagt.
Svartsjuk och dum inte bra helt enkelt.
Den räkmackan du bjöd mig på efter Hultsfred slår allt någon har bjudit mig på.

Ett försiktigt nakenbad , några försiktiga smek. älskar dig.
Fantasiskt att du verkar ha hittat det du vill.

Inga kommentarer: