tisdag 30 mars 2010

Veckans ledord


Ester,simning,squash,jobb,påsk,mat,musik,poker,föräldrar och avslutning vingar på söndag.
Tappat många kort och en massa skriverier när datorn gick sönder. Japp inga back-upps alls. All-in hela tiden.

En kompis till mig skriver på skrivapuff. Verkar lite roligt så det kommer säkert jag göra också.
Dagens ord är automatik. Vad tänker man på då då. Måste fundera en stund.

##Automatik.
Det är deras fel säger jag ju. Det är dom som har gjort det. Säkert han eller hon som sa det.
Det var hon därborta. Det var inte jag. Absolut inte mina barn. Nä inte en chans att det var någon av oss. Det måste ha varit någon annan. Vet med bestämdhet att det inte var jag....
Näää lägg av gjorde hon det.



MGMT helt fantastisk spotify nu säger jag ut och leta fram.

1 kommentar:

Pontus sa...

Tjo. Spara disken på datorn som är trasig jag kanske kan hjälpa dig då jag kommer hem.