söndag 28 mars 2010

nya leksaker


På min nya dator kan man titta på facebook.
På min nya dator kan man titta på porr.
Fantastiskt att man köper grejor för 12000 till sånt.
lol

Är en bitter gammal gubbe den här helgen. Men det kommer nog bättre helger framöver.
Vill ha en fin fin kortkjolstjej som man kan spanka nu. Vill en massa saker!! som inte kommer att hända när natthelgs ortviken knackar på.

Skulle vilja slänga in dig i garderoben igen.

När jag blir stor ska jag bli snäll.
När jag blir stor blir jag terror TOMMY.
När blir jag snäll.
När jag är terror TOMMY.
Får ju ligga mer då:)

Mina grannar skriker när dom knullar.
Hoppa inte på mamma.
Najs.

Världens vackraste tjej Chloe Sevigny.



1 kommentar:

Aiki sa...

tror inte du ska ta med dig en kortkjol till Lena och komma med förslaget, men underhållande skulle det va!! :)