tisdag 4 januari 2011

gör som Alex

Min musik lista 2010

Vinter i hamra med Ester
Gorillaz – On Melancholy Hill
Fantastisk låt hon och jag åker skidor hela dagarna.
Gör god mat bastar och har fint på kvällarna.
Älskar verkligen den här låten.

Våra helger våra mys.
Hittade Firefox Ak underbar skiva.
Suttit på jobbet och lyssnat hur mycket som helst.
Firefox AK – Once I Was Like You

Min sommarpartylåt utan konkurrens
Adiam Dymott – Catch Me If You Can
Många kvällar på balkong vin och mys

Skrivit många texter och dikter till den här otroliga svenska låten.
Den svenska björnstammen – Finrum
Så djävla bra text

Klockan fyra om jag kommer hem själv
Masshysteri – Massysteri Del Två

Ny husgud lyssnat varje dag i tre veckor nu.
Lyssnar hela tiden, 5 skivor jag aldrig hört förut och allt är fan lika bra sjukt.
Jori Hulkkonen – Undercover feat. The Dove
Jori vart spelar du sommaren 2011

Inga kommentarer: