fredag 30 januari 2009


En sommar bild..... längtar.
Detta är spikarna på alnön med mina älsklingar.
Nu närmar sig soundtrack of our lives på statshuset.Det kommer bli en härlig tillställning. Ska gå med en väldigt fin och bra tjej.Sen är ju musiken helt abnorm + ebbots härliga grejor.
Ska bara jobba en natt före inte lika skönt.
Kanske inte är en sommar bild, lite höstig ser den nog ut.
Har lovat mig själv att inte bli ... hur ska man kunna låta bli det.
Tror att jag bara kör på och ser var jag hamnar. Blir nog inte direkt lika jobbigt som skilssmässan, i vilket fall som helst.ps hon flyttar till stockholm om 2 månader så!
Ester började simskolan igen idag , roligt som fan.Tog en fika med exet efter hon tycker att jag ska satsa på den lite äldre tjejen med barn .Har inte sagt ett ord om henne så vad tror ni..
en litet ord igen.
Jag älskar mamma,pappa,nina,mats,agnes,fanny,farmor,farfar,mormor,morfar och sen älskar jag mig själv.
citat ester 4 år
ja lycka till hjärta tror du löser allt

Inga kommentarer: